Co mówi technika znakowania długopisów o Twojej marce? Sprawdź, czy osiągniesz zamierzony cel promocyjny

Wszyscy, którym zależy na rozpoznawalności swojej firmy czy marki, wybierają spersonalizowane gadżety dla swojej grupy odbiorców. Takimi bardzo popularnymi gadżetami wciąż są długopisy reklamowe. Przydatne, funkcjonalne, łatwo poddające się znakowaniu. Jaką technikę nanoszenia wzorów wybrać, by osiągnąć zamierzony cel promocyjny?

Od czego zacząć?

Wybór przyrządu piśmienniczego to sprawa pierwszorzędna. Ma bardzo duży wpływ na pierwsze skojarzenia, jakie powstają w głowach Twoich odbiorców. Nie będziemy skupiać się na konkretnych modelach czy kształtach długopisów, bo nie to jest głównym tematem. Bardziej istotna jest kwestia wyboru odpowiedniego materiału i współgrającej z nim techniki znakowania.

Znakowanie długopisów reklamowych
Znakowanie długopisów reklamowych
  

 Przyciągnij uwagę kolorem

Każdy kolor niesie ze sobą znaczenie. Barwy niebieskie kojarzone są z profesjonalizmem, spokojem, odcienie żółci i pomarańczy są mocno energetycznymi kolorami, zieleń przynosi naturalne ukojenie, czerwień zwraca uwagę. Pisać o tym można długo. Jednak podstawowa zasada jest taka, że natężenie określonych emocji będzie wzrastać lub maleć – to zależy od użycia konkretnych barw, ich ilości i połączeń. Jeśli zamierzamy przyciągnąć uwagę kolorem, na pewno trzeba sięgnąć po tampodruk lub sitodruk, które najczęściej stosuje się na długopisach plastikowych. Sprawdzą się tu również naklejki polimerowe.
Znakowanie długopisów reklamowych
Tampodruk, sitodruk i grawer laserowy jako metody znakowania długopisów firmowych

Szlachetny minimalizm

Elegancja, stabilność, rzetelność, zaufanie. Jak odwzorować takie cechy, używając przyborów do pisania? Idealne do tych celów są długopisy metalowe. Sam materiał przywodzi je na myśl. A jeśli na takim efekcie finalnym nam zależy, najlepszą techniką znakowania będzie grawer laserowy lub stonowany kolorystycznie nadruk przy pomocy sitodruku lub tampodruku.

Naturalność, ekologia

Jeśli z takimi wartościami identyfikuje się firma czy marka, na pewno trzeba wybrać materiały im odpowiadające. Tu wybór jest prosty – drewno lub papier. Jeśli drewno, to idealny do naniesienia wzorów będzie grawer laserowy. Ale można wybrać podobnie kojarzący się kolor i skorzystać z techniki tampodruku, która nadaje się również do ozdabiania długopisów wykonanych z papieru.

Komentarze

Popularne posty